Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under september 2010

Av Agnes - 9 september 2010 20:03

Visst är det idol ikväll?? Som börjar typ NU!!


  

hejdå!!

Av Agnes - 9 september 2010 18:02

Fan, pannkakor är inte att leka med! Ajajajjajajajj! min tumme!

Hahaha, så himla typsikt mig, bränna sig på en pannkaka


Av Agnes - 9 september 2010 16:30

... och helt jävla perfekt!


Bilderna säger nog sitt

    

X)

Av Agnes - 9 september 2010 15:45

Har inte riktigt lugnat ner mig än, men måste helt enkelt skriva lite. Dagen har varit otroligt tråkig, tills jag kom hem. Lyssnar på underbara Sweet Dreams, har inga speciella planer för kvällen, typ 3 liter Té.


  


hehe, måste berätta om min simmning igår... haha!

Jag kom då till simhallen tidigare än vanligt, hade med mig en bok och satte mig för att läsa, badade lite och så. Tiden går...

Om en kvart ska min sim börja, ingen annan än jag där hmhm...

En kvart senare, ingen annan, eehhh?

Så jag runt och fråga lite folk, ingen visste...

tio minuter går jag därifrån haha...


Väl hemma så vissade det sig att det var i en ANNAN simhall!

Hahahahhahahha


Kram!


Av Agnes - 9 september 2010 15:17

Så otroligt glad och lycklig just nu! se på bilden så förstår ni!

  


AAAA!! 3 december!! Omg!! Jag kmr fan skolka för att få den!!  omg omg!! omg!


En gång Twilight fan, alltid Twilight fan!


Av Agnes - 8 september 2010 18:18

Ska iväg och simma snart, ska bli skit kul att få träffa alla underbara människor.

Pappa och jag bråkar, som vanligt alltså. Men men, sticker tidigare bara.


  

Visst ser det gott ut?

/Agnes

Av Agnes - 8 september 2010 15:58

Eller bäää!


Haha! Min humor ;P Så vad ska all underbara männsikor göra idag? Jag ska tvätta skor... och Sara ska glo medans jag gör det. Okej, vet ärligt inte vad jag ska göra, får väl lägga upp lite bilder från igår på hästsötisarna!


Kram Agnes



Av Agnes - 7 september 2010 22:15

Lyssnar just nu på Madonna, faktis ganska bra. Har liksom inte vetat vem hon har varit riktigt... Hehe, men det är likt mej, tex jag visste inte vem michael jackson va när han dog. Lite pinsamt nu när jag inser hur stor han va... Men tycker ärligt inte han är sååå bra, men jag har ju inte heller lyssnat så mkt på honom.


Har hållit på med mina läxor i evigheter känns det som, vi snackar om 20 min minst.

Missade Idol, fattar dom inte att jag är istallet på tisdagar och att dom absolut inte kan ha det på en TISDAG! herregud männsikor!


Okej, måste fixa lite saker för imorgon.

Men SNÄLLA! kommentera lite, så himla trist att skriva när ingen ger en svar.


Godnatt! /Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards