Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Agnes - 1 september 2010 19:13

Gud, vem kan inte älska den här gorillan/apan???!!! Otroligt söt!!


  



Av Agnes - 1 september 2010 18:40

Nu så är allt huller om buller, datorn är utplockad, detsamma med tvn, det finns inget golv i vardagsrummet och inga möbler i "datorummet", marsvinen står inne i mitt rum - som alltid är en katastrof -  och det är bara insidan. På utsidan känns det värre, även om vårat hus är värst.


Datorn är upplockad och går därför inte att använda - har brosans dator nu - så om jag inte bloggar så mkt vet ni varför.


Om en vecka kommer mina glasögon hem, blev inga linser men förstår nu att jag aldrig hade orkat med det   

Dom är svarta och jag älskar dom! Kommer att passa till allt och inget.


Kram kram Agnes

ut

Av Agnes - 1 september 2010 10:32

Ja, måste väl gå ut lite idag, marsvinen ska få äta lite av gräset om det inte är för kallt och så ska jag göra rent.

 

 

Lugna dagar blir aldrig lugna.


Kram kram Agnes


.p.s. lever på huvudsvärk tableter just nu .d.s.


Av Agnes - 1 september 2010 10:12

huvudvärk, mårilla lite då och då, men till optikern SKA jag!!  


Idag sitter jag hemma och ugglar, är sjuk. Men jag måste till optikern idag och få mina efterlängtade linser/glasögon!!

Med höger öga kan jag inte äns se vad jag skriver, och skärmen är ca 30 cm ifrån mig. Eller mer, vem bryr sig.


Och har en massa att göra.

Städa rummet, mysa med marsvinen, läsa läxor - jag orkar inte ligga efter - mm.

Och det finns saker jag inte kmr hinna med idag, som jag brukar göra när jag är sjuk.


Kolla på New Moon

 

Dricka te, alla sorter - såg igår att jag hade 8 olika smaker -

 

Läsa

 

Kolla internets alla roliga sidor

 

Bara slappa

 

Sola

 

Och mkt mkt mer...


Jag brukar faktis inte hinna med allt, och allt går inte att fixa när man är sjuk...

Jaja


Kram kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards