Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under juni 2010

Av Agnes - 18 juni 2010 22:47

Johanna.

Klara.

Ni är kärlek för mig.  Ni finns alltid där för mig, och jag älskar er.

Vi ska snart rida, fjanta, gråta och bara vara tillsammans.

Jag saknar er verkligen <3<3

 

Vänner, kärlek <33

 

Jag älskar er, hela vägen hem grät jag.

Tack för att ni finns <3

Vi ses snart, MDM

 

 

Av Agnes - 17 juni 2010 21:04

Heeej<3<3

Gör om, igen =) Men är VÄLDIGT nöjd med allt än så länge =) Får se hur det blir...

Hade tänkt bildbomba, men det blir inte så :(

 

Jaja...

 

Kram!!

/Agnes

 

 

Av Agnes - 17 juni 2010 18:54

På lördag ska jag iväg!!!! Karlshem <3<3<3

 

Imorgon så ska jag packa, ska börja lite smått i kväll. Men mer än så orkar jag inte ;) Lat...

 

Klara, Jojo och jag har badat!!!! Omg va skönt det vaaaaar!!!!

Jag hoppade faktis från hopp stället ;) Men det var inte så högt...

 

Sen har jag ryckta Moonis <3<3 Jag älskar dej älskling <3<3

Klara och jag åkte sen hem till mig, vi gjorde pasta och pesto att äta, sen gick vi till Eriks dagis och åt(igen!!). Är proppmätt...

 

Igår så var vi(Klara, Jojo och jag) hemma hos Klara, vi skapade MDM och Jojo och Klara gjorde mej till fjortis! Herregud, kan ni fatta att jag gick med på det?! Ska ladda upp bilder när mobilen vill sammarbeta... Lär ta ett tag...

 

Här kmr lite av söta Justin!

 

Söt =)

Av Agnes - 15 juni 2010 22:11

Hej <3

På lördag åker jag till Karlshem! Längtar längtar!! Aud och alla hundar, hästar och kaniner! Fiskpinnar XP

 

Vet inte vad jag ska skriva =( Men ha det bäst!!

//Agnes

 

Av Agnes - 14 juni 2010 11:18

Heeej

Jag vet inte vad som hände med min blogg i fredags, men allt blev vit, min header syntes inte och allt var upp och ner... Men nu är allt på sin plats och jag är hemma från Sundsvalv :)

 

Där var det underbart <3<3 Alla var jätte snälla och fina. Och jag är fortfarande förvånad över hur människor var där. Gunnel, pappas faster, var alltid pigg och glad och fram för allt hittade hon alltid saker att göra. Aldrig tog hon det lungt. Och Marie var så... ung... Ja, hon tog upp en rockring och började fixa med den, (snurra alltså) och hon var också pigg och glad. Alla var så glada. Och naturen... Herre gud det var så vackert. Dit ska jag flytta.

 

Bilresan var ganska jobbig men jag lever...

Idag ska jag rida!!!! Och på lördag åker jag till Karlshem :D

Jaaa!!!!!

 

 

Ha det bra sötisar <3<3

fan

Av Agnes - 11 juni 2010 19:42

Jag vet inte vad det är för jävla skit blogg jag har. Den bara cp:ar och jag är skit sur och trött. Dra åt helvete alltihop!

 

Ska fan lägga ner skiten... Nej det kommer jag bara ångra sen.. Men skiten ska fungera sen...

Av Agnes - 11 juni 2010 18:41

Ni är så tråkiga ibland!! Jag har bad er om tips om hur jag ska göra om min blogg.

 

Inget.

 

Så nu gör jag en header utan er åsikt. Väldigt trist.

Får se vad ni tycker, har tråkiga färger som vanligt.

 

 

Av Agnes - 11 juni 2010 18:06

Beskriv mig med ett ord!
Hästnörd  
  11.8 %
Idiot  
  5.9 %
Bäst  
  11.8 %
Snäll  
  5.9 %
Okej  
  5.9 %
Twilightnörd  
  11.8 %
Snygg(skrattretande...)  
  0 %
Oxe  
  0 %
Djurvän  
  0 %
Musik drogad(två ord...)  
  0 %
Knäpp  
  5.9 %
Underbar  
  5.9 %
Dum  
  0 %
Sjuk(ihuvudet)  
  11.8 %
Kompis  
  11.8 %
Omänsklig  
  0 %
Älskad  
  11.8 %

Totalt har 17 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-05-06 19:12

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards