Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Agnes - 15 september 2010 20:44

    

     


you dont know...

Av Agnes - 15 september 2010 17:59

Hoppar simmingen idag, kmr omöjligt orka med 1½ timme i simhallen. Mamma undra om jag skulle med och paddla, men nej. Vattnet är säkert skit kallt och vill inte råka ramla i. Så kvällens ända måste är att göra rent till marsvinen.


Kram Agnes

Av Agnes - 15 september 2010 17:36

Aldrig har musik tröstat mig som nu. Är trött och ledsen, men har inget att vara ledsen över. Vill bara gråta... Åtta veckor. Blir bara tröttare av att tänka på det.

Men jag ska fan klara det här. Min framtid, mitt liv.

  

Ser jag trött ut? Och det där är bara utsidan...


Av Agnes - 15 september 2010 15:29

Me today

  

Av Agnes - 15 september 2010 15:17

Gud villket fult ord, passar inte i min mun... Jaja, så bajsigt att det är val på...söndag?? Eller vet inte. Bryr mig inte. Men vi har gjort egna partier iskolan, haha. Skoldemorkaterna! Ska inte gå in på vad vi "jobbar för" hehehhe. Men jag har interjuvat två st från fyran. Det var ganska kul men jag darrade på handen HELA tiden.


Nog om all trist politik+skola=ur trist.


Likheten mellan vissa storbloggare och politiker, dom skyller alltid ifrån sig.

 

  

//Agnes



Av Agnes - 15 september 2010 14:37

...för skoljogg. Hatar det, springa och jag...?? Nänä. Men gick två varv, GICK. Skulle aldrig orka springa. Rida iall ära, men springa. Usch.


Ska iväg till skolan igen om en timme. Utvecklings samtal, men mamma följer med! Jippi! Slipper pappa, skönt.

Men nu så ska jag surfa runt och njuta av underbara internet!!


Kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards