Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under september 2010

Av Agnes - 22 september 2010 19:55

Sen i måndags har alla möjliga människor försökt fråga ut mig om vad det är jag skulle göra idag. Men för en gångs skull har jag faktis inte sagt vad det är till någon X)


Jag har varit på ett "Twilight möte"!!! Vet inte riktigt vad jag ska kalla det haha. Men mer än så kan ska jag inte säga... För om det inte blir så som vi tänkt blir det bara jobbigt. Men gud så jäkla kul det skulle va!! Nu ska jag inte säga mer...

  


Love!

/Agnes Cullen

Av Agnes - 22 september 2010 18:31

Just nu sitter jag på väg hem på tåget. Berättar vad jag har varit på när jag kmr hem. Men kul har det varit även om jag kom sent ;) kram Agnes

 
Av Agnes - 21 september 2010 19:38

1, jag har inga förbannade läxor att göra ikväll!

2, klockan skiter jag föllständigt i!

3, svampen kan du rensa själv!

4, säg inte att jag är lat, det är du!

5, jag vill inte vara med er ikväll! lev ditt eget liv för i h*lvete!!

 

Överegrar kanske, men orkar inte bry mig.

Och måste dissa Bloggplatsen för att dom kmr med en massa onödig grejer!!


DISS!!!!!!!

Av Agnes - 21 september 2010 18:52

Älskar verkligen mina glasögon! Men först kände jag, ska det verkligen vara så många detaljer?? Mysko...

Många sa att jag passa i dom, min lärare också haha.


Men nu så ska jag äta!!


Av Agnes - 20 september 2010 21:43

Ja, rubriken säger nog allt. Jag har fått min glasögon! Först blev jag ganska yr, men sen så var det bara skönt och jag ville inte ta av dom. Lägger in en bild imorgon om jag hinner.

Vi slutade tidigare idag, så jag skippa teatern. Kom till stallet ganska tidigt och red på...asså jag vet vem det var men min hjärna vill inte säga namnet!!  ( f a n )


Men bra gick det =) Kommer aldrig sluta rida! Det är skit kul!


Går och lägger mig nu, annars så kmr jag aldrig upp imorgon...

God natt! Kram Agnes


.p.s. Tack för alla söta sms jag har fått! .d.s.

Av Agnes - 19 september 2010 23:09

Omg, längtar sjukt mkt!! Men ni får inte veta haha! Berättar efteråt...

  


God natt =)

Av Agnes - 19 september 2010 22:35

 
Ingen bild

Emilia

Fredag 17 sept 21:25

Det var väll dom örhängerna som jag och cee köpte till dig i Spanien för typ två år sen??

Ja det är de ;) Så det var spanien dom var ifrån... Har gått runt och undrat det några dagar ;)

Kram!

Kommentar till Aldrig
 
Ingen bild

Jenny

Fredag 17 sept 20:53

Lilla gumman! Hänt något? Finns alltid vetdu!!:-)

Tack sötis! Ja, det har hänt något... Men jag ringer dej någon dag, gud va länge sen det var vi prata!! :O

Kram!!

Av Agnes - 19 september 2010 22:28

Jaha. Då var man hemma igen, gud va snabbt helgen gick... För snabbt :( Hade en underbar häst som jag alltid glömmer namnet på haha, men gud va söt man kan vara då!! Ja älskar alla hästar ;)


Men saknade mina marsvin fruktansvärt mycket, min älsklingar nästa gång får ni följa med!

Lägger ut bilder från helgen någan dag i veckan (har tagit ca 300 bilder!!!)


Just nu så sitter mina tråk föräldrar fram för tvn, valet. Så otroligt trist! Asså, det blir nog Moderaterna, men vem bryr sig! Jag får inte rösta, jag vill INTE rösta!!!


Börjar fundera på hur jag ska göra om bloggen, men behöver verkligen tips från er. Så, snälla, tipsa.


Kram kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards