Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under april 2010

Av Agnes - 29 april 2010 19:39

Hej igen!

Jag hade så otroligt trist så jag gjorde om bloggen lite...Igen.

 

Som ni ser på den nya Headern så står det en massa namn, ni betyder verkligen mkt för mig =)

 

Bestämde mig för att bara ha människor, för annars skulle jag behöva en till blogg att skriva på...

 

Det är super svårt att komma på villka som ska stå när man väl ska skriva. Och kom just att tänka på Karin <3

 

Glömde att skriva in dej =,( Men jag älskar verkligen er alla!

 

Förlåt om ditt namn inte finns där...

Många kramar till er!

 

Sara

Jojo

Klara

Karin

och så många fler!

 

//Agnes

Av Agnes - 29 april 2010 18:03

Hej!

Folk är så himla tråkiga som inte kommenterar =(

 

Börja med det!

 

Kommer inte på något att skriva så det blir Bild direkt =)

 

  

      

 

Så kommentera nu!!

//Agnes

 

 

 

Av Agnes - 28 april 2010 20:46

Hej!

Har gjort om lite igen...Hehe =)

Blev inte exakt som jag ville men jag har inte gett upp ;)

 

Här kommer Dagens Twilight bilder =)

Blir några stycken...

 

    

  

   

    

 

Nu är det snart Andra Avenyn =)

Hej då!

//Agnes

Av Agnes - 28 april 2010 20:11

Hej ni trista människor som inte kommenterar =(

Små sur... Men ni är ju helt underbara så det går inte... Men ändo! (Min lillebror har verkligen dålig inverkan på mig! Så där säger han alltid när han är sur," Men ändo!!". Sjukt jobbigt...)

 

Men lite glada nyheter kan jag väl ta upp =)

Det har att göra med skolan men ändo...(märkte ni??)

 

Jag fick 38 på so provet =D Tyckte själv att det gick bra men blev ändo förvånad när jag fcik veta resultatet =P

 

Och jag har gjort min engelska läxa och det gick faktis bra =)

Det kan bero på att läxan var väldigt lätt, eller på min mobil som hjälpte mig genom att spela musik <3 <3 <3

 

Sara var hemma hos mig idag och vi försökte ladda över musik men det gick inte, men nu har mamma berättat att vi måste fixa en sak, SEN ska det gå =)

 

Idag har jag också hjälpt min kompis att fixa en blogg, den heter www.Djurzoo.bloggplatsen.se. Jag har gjort själva "Designen"(osäker på stavnign...). Det tog tid för hon villa inte ha mörka färger, och jag är för tillfället helt såld i svart och vit... Men till slut blev det väldigt rosa iellafall.....

 

Hej då! Men kommentera!! Jag blir GALEN!!!

//Agnes

Av Agnes - 27 april 2010 21:18

Hej!!

Jag hade så svårt att bestämma mig för Dagens Twilight bild så det blev tre =)

 

Hoppas ni gillar dem!

 

      

 

Den sista blev klart bäst =)

Men jag tycker verkligen att dom alla är super duktiga skådespelare =)

 

Uppifrån och ner:

Nikki Reed

 

Peter Facinelli

Elizabeth Reaser

 

Dakota Fanning

 

Tack så mkt för alla som gjorde min 12 års dag till inte allt för hemsk =)

 

//Agnes

Av Agnes - 27 april 2010 20:47

Hej!!!!!!!!!!!!

Idag fyller jag 12 år.

Jag har inte sett fram imot det super mkt men nu så är jag jätte glad =)

Imorse fick jag en bok och nya snygga ridbyxor. Sen efter skolan fick jag jeans, tea och ett doft ljus av Sara <3<3<3 Love you!

Och när jag kom till stallet fick jag en bok av Jojo!!

<3<3<3

Och nu för en stund sen fick jag en Privatlektion(JAAA!!!) och en nya ridväst+en super snygg mobil =D

 

Gissa om jag är glad!! Mobilen är svart och har internet(här hemma alltså...) och fotar bra =)

Men fram för allt! Jag kommer kunna lyssna på musik!!

 

Jag har på senara tid blivit helt galen i musik som ni säkert har märkt :D

 

Men jag saknar fortfarande min Twilight film =(

Och boken som man kan köpa så att man kan följa och se hur dom gjorde Första filmen(va mysko det där blev...?).

 

Så till min fest som jag snaaaart ska börja planera:

 

*"Twilight" filmen

 

*"Twilight filmen" boken ;)

 

*Och även första boken, "Om jag kunnde drömma" för den har jag inte =)

 

*Kläder, ni vet att min klädsmak är usel, så jag kan behöva lite hjälp på traven =)

 

Nu ska jag leta upp några riktigt fina Twilight bilder hehe

 

//Agnes

 

 

Av Agnes - 25 april 2010 17:12

Hej!!

Ja, nu har ju Eclipse trailern kommit ut!! Enligt mig är den super bra :D

 

På min favo sida, www.twilightsweden.se , har dom lagt upp jätte fina bilder! Så istället för Dagens Twilightbild så blir det här.

 

Här kommer dem ;)

 

              

 

Villken är finast?

Mina favoriter är dom två sista =)

Villken är din?!

 

Kram Agnes 

Av Agnes - 25 april 2010 17:01

Hej!!!

Mina fingrar kommer springa över tangentbordet för det har verkligen varit en skit rolig helg! :D

Som sagt var jag på fest hoss Vittoria, jag sov över hela helgen för resten av familjen skulle till Landet, igår så var ju själva fetsten. Jag, 11 år. Resten, 14 år. Ni fattar ;) Men det var verkligen jätte roligt!! Alla var super snälla o söta =)

 

Det var aldrig jobbigt på festen, som det brukar bli för mig.

Det var bara en tjej som verkade ha lite trist...

Men henne kände inte jag, jag kände förresten igen X)

 

Boken Vivve fick av mig hade hon redan...Ååå kände jag bara när hennes lilla syster sa det till mig innan(hon frågade vad jag skulle ge Vivve). Men hon får helt enkelt byta.

 

Pelle mår mkt bättre för den som vill veta =)

 

(Åååå, jag lyssnar på Yiruma nu..magi i luften...)

 

Snart kommer ett lååångt inlägg med bilder! Gissa temat??

 

Saknar o älskar er alla!

 

//Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards