Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under september 2010

Av Agnes - 24 september 2010 16:09

Ahhh! Mitt öga, lider! När glasögonen är av ;) Villket dom är just nu, det gör så otroligt ont bakom öronen att sitta med glasögon plus hörlurar(stora alltså).


Kram Agnes  

Av Agnes - 24 september 2010 15:34

Hihi, igår så fixade jag mina naglar, det blev en "smurfblå" färg...

Bilden är dålig men vem bryr sig?

  


Idag hade jag ett vanligt svart linne och två armband, ett som min lille bror har gjort!

    


Haha, lekte lite med kamran...X)

  

Av Agnes - 24 september 2010 14:18

Funderar på att göra om bloggen. Jag vet att jag sa att den som är nu skulle vara kvar tills årskiftet. Men är riktigt trött på den nu så det ska bli något nytt X)


Men vet inte riktigt vad än så länge...

Kommentera om du har en åsikt =)


  

Så otroligt söt <3

?

Av Agnes - 24 september 2010 13:38

Vissa är bara så jävla dumma. Som du, som tog mitt lås idag! Fattar in hur jävla fucking arg jag är?!!! Fattar inte varför du gjorde det, bara otroligt fånigt och idiotiskt. Och sen så är man så jävla osmart(men ganska snäll ändo) som inte tar min cykel! Bara låset. Idiot.


Av Agnes - 23 september 2010 16:53

Hitta lite roliga klipp med Kristen, ett från hennes först film och ett där hon sjunger.






Av Agnes - 23 september 2010 15:13

Fick gå hem sista timmen idag på grund av huvuvdvärk...

Vet inte om jag mår bättre nu, troligen inte.

Men hade så tråkigt hemma att jag bakade, utan recept. Det ser gott ut men har inte smakt än   

    


Här är min kaka =)

  


Ska äta lite av den nu.

//Agnes

Av Agnes - 22 september 2010 20:54

Kom just på att jag har missat sim... Typiskt mig att glömma bort det. Men jaja. Vad kan jag göra åt det nu? Sitter och kollar på en massa Twilight tröjor... Love love love!

Börja med att jag hitta denna och sen har jag bara suttit och kollat på MASSOR!!

Datorn vill inte ladda upp bilden :(

Av Agnes - 22 september 2010 20:18

Här är lite bilder på mig idag, även mina glasögon. (stolt...)


      

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards