Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Agnes - 2 september 2010 20:38

Jag vet inte vart jag har lagt min älskade planeringsbok - inte skolboken - och där står allt jag behöver, typ. Har mitt schema där och använder den också för att hantera mitt kontrollbehöv.

Leta leta leta! Måste ha den känner jag, har massa saker att skriva in!

Hjälper inte att mitt rum ser ut som mitt personliga helvet - förutom sötnosarna bakom dörren! -.

Har även saker att göra för morgondagen.


Men, jag sitter nog lite vid datorn än då   

Kram stress Agnes

Av Agnes - 2 september 2010 17:19

Av Agnes - 2 september 2010 15:54

Blir sjukt irrterad när koppar går sönder, det spelar ingen roll vem som gör det - tar sönder koppen alltså -. Nu gick en TILL av våra Gotlands koppar sönder. Ååå...

Nästa gång jag kmr till Gotland så ska jag köpa nya!!


Grrrr...

Av Agnes - 2 september 2010 15:20

Fram tills imorgon så kan du ställa alla möjliga frågor till mig! Jag kmr att svara ärligt på alla.  



Av Agnes - 2 september 2010 14:52

haha, orkade inte hitta på någon passande rubrik. Tillbaka iskolan, allt är som vanligt igen, tyvär. Händer liksom inget kul då. Men på söndag ska jag på fest, så det ska bli kul    Och i helgen ska vi till landet, igen. Men tänkte åka till Thuns och köpa något!! Eller bara kolla. Dom har så gulliga prylar kläder mm.

Detta här är nog en av dom bästa fan-video jag har sett!



Klara!! Jag kan inte komma till din farmor&farfar och rida, ring mig sötnos!


Kram kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards