Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under september 2010

Av Agnes - 30 september 2010 19:31

Av Agnes - 30 september 2010 18:28

Kom på att jag inte har pluggat något till so provet imorgon! Men jag kan ju ganska mkt om demokrati... Men ändo, orka ha en massa fel i ett av dom få ämnena jag är bra i.


Nä, nu så ska jag P L U G G A ! !

puss och kram! /Agnes

Av Agnes - 30 september 2010 16:05

   Jag blev en biten av en vampyr, så akta er...

Hehe...


Av Agnes - 30 september 2010 14:51

Blev ganska nöjd med bloggen. Blev bara bilder när jag har glasögonen, gillar dom bäst!

Vad tycker ni?


Kram kram Agnes

Av Agnes - 30 september 2010 14:19

Skolan suger, men vad gör man?

Sara och jag hittade tre kontroller idag på O... Hehe vi var så duktiga! Det var tolv allt som allt.

Nu så SKA jag göra om bloggen. Den ser så trist   

Men räkna inte med att den nya blir snyggare haha!




Älskar när man mixar låtar så här.

Kram Agnes

Av Agnes - 29 september 2010 16:31

Orientering, hur tänker människor?! Hatar det, går ALLTID vilse.


Skolfotot idag gick faktis ganska bra, men fett sträng fotografen va! (Håll käften, annars blir det inga mer foton!)

Men gud va ska göra idag? Hmm...

Jaja, jag bjuder på en bild ;)

  


Jag glömde att nämna källa för det skit snygga armbandet jag la upp två bilder på.

Bloggen  heter www.sunrisejewellery.blogg.se och hon som har den heter Sandra.

Tack för att du påminde mig ;)

  


Kram Agnes


Av Agnes - 28 september 2010 21:03

JA!! Welcome to the Rileys kmr till SVERIGE!!

G L A D ! ! ! !

  


Källa: www.Kristens.blogg.se


Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards