Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under september 2010

Av Agnes - 4 september 2010 13:40

Är nu tillbaka från Thuns, köpte en tröja, rosetter och ett par örhängen.

Lägger ut bilder imorgon eller ikväll. 

Vill inte vänta på mina glasögon! Kan ni inte komma nu?? Bläää...


I kväll så ska vi till några vänner, dom har värdens sötaste hund! Längtar. Men helst skulle jag vilja ha marsvinen här, älsklingar...

 

Saknar er!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Agnes - 4 september 2010 08:40

Sara och jag sitter här uppe och slappar! Vi vakna vid sju (!) och åt frukost, alla andra sover haha. Men nackdelen är att det inte går något skojsigt på Tv, och inga andra - som inte jobbar - troligen sover så dom har inte uppdaterat sina bloggar. Alltså, inget att göra.


Jag skrev faktis ett inlägg igår, men det ville inte komma fram på bloggen! Blä!

Hoppas familjen "Vi sover hela dagen" vaknar snart, har enormt mkt lust att åka till Thuns!!!


Kram kram Agnes

Av Agnes - 3 september 2010 15:11

Snart åker vi iväg till landet, ska bara packa lite och vänta på Sara som borde komma snart. Vi är hemma igen imorgon!


Kram kram Agnes


.p.s. Den bärbara datorn är med! .d.s.

Av Agnes - 3 september 2010 14:52

Har nu lagt till en besökräknare - du hittaren längst ner till vänster -. Men den börjar typ räkna nu, och inte dom som har besökt min blogg förut... Trist :/


Av Agnes - 3 september 2010 14:17

Usch, det regnar! Och vi som ska ut till landet, där det ofta blir lerigt  när det regnar. Ja! Men men, vad gör man??

Mamma vill att jag själv ska ringa och boka ridläger, men jag vågar inte!! Alltför blyg!

Får se hur det slutar...


/Agnes

Av Agnes - 3 september 2010 13:48

Kan man vara sötare?? Bilder från när vi badade Pelle, mitt lilla hjärta   


      

Älskade sötis!!

Av Agnes - 3 september 2010 13:38

Så här ser jag ut idag   


    

Av Agnes - 2 september 2010 20:38

Jag vet inte vart jag har lagt min älskade planeringsbok - inte skolboken - och där står allt jag behöver, typ. Har mitt schema där och använder den också för att hantera mitt kontrollbehöv.

Leta leta leta! Måste ha den känner jag, har massa saker att skriva in!

Hjälper inte att mitt rum ser ut som mitt personliga helvet - förutom sötnosarna bakom dörren! -.

Har även saker att göra för morgondagen.


Men, jag sitter nog lite vid datorn än då   

Kram stress Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards