Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under september 2010

Av Agnes - 17 september 2010 13:49

Vill bara säga hejdå, kmr inte kunna blogga på några dagar nu, men är hemma igen på söndag...

  

Fogerty och jag <3<3<3 Saknaden är enorm!


Kram Agnes

Av Agnes - 17 september 2010 13:32

Idag har jag inte gjort något speciellt, än! Åker till Karlshem vid fyra tiden!!

Allt är packat och jag är jäkligt taggad! Ska egentligen bara byta om och äta något.

        

Klännigen är från Vila!


Kommer ni ihåg att en liten flicka dog på min skola för några veckor sen? Idag begravdes hon... Så otroligt sorgligt att hon dog och allt...


Kram kram Agnes

Av Agnes - 16 september 2010 17:58

Nu så ska jag plugga sen så måste det packas för imorgon X) Men det ska bli skit kul. Vart la jag min kamra...?? Hmmm?

Kram Agnes

Av Agnes - 16 september 2010 17:18

Nyss så kom Edvin med NYBAKAD sockerkaka till mig!! Gott. Jätte snällt av honom, vi som anars bara bråkar.


Jag har glömt att säga att imorgon (fredag) åker jag på helgläger till Karlshem. Kommer hem på söndag men kmr inte kunna blogga något.


Kram Agnes

Av Agnes - 16 september 2010 16:53

Skulle fota, men va fan?? Det går inte! Fota hallå! Dumma kamra! Vad är det som blinckar nu då?! Ahhhha! Inget minneskort...


Haha, nu är minneskortet på plats och dags för att fota!

Av Agnes - 16 september 2010 16:14

Verkar som norrlands regn väder kommer ner till oss i Stockholm nu. Hela dagen har det regnat, sol regn, sol regn igen igen och åter igen! Sara och jag hade det jätte mysigt på Cafet. Jag fick min Kärleksmumms!!!

Tog lite galna bilder hemma.     

Tips: en halsduk piffar upp det mesta.


Många kommentrade mina örhängen idag. Frågar ni mig så är det jätte söta och det tyckte tydligen vissa andra också  

  

Sämst bild, i know.



Av Agnes - 16 september 2010 14:20

   Blev ganska liten...;)

Av Agnes - 16 september 2010 14:14

Hola!! Är lite ledig så jag passar på att blogga! Haha, urtrista skol skit.

Sara och jag ska gå och fika idag. Lägger in bilder senare idag...

  

Kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards