Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under mars 2010

Av Agnes - 28 mars 2010 14:32

Idag ska jag iväg till stallet kl 3 ;)

Jippi!

Var där igår, men vem tröttnar på stallet?? Inte jag =)

 

I fredags så åkte jag till Sara för att sova över.

Vi kollade först på Twilight, sen på New moon!

Helt förälskad i både böckerna OCH filmerna =D

 

Jag vakna tidigt och fösökte somna om i en timme, tror jag...

 

Skit samma i min sömn ;)

Vi skulle i väg på Claudias fest. Det var kul, men det skulle kunnat hetta "Claudias lunch" isället...

Men det var kul :9

 

Skiter i att 99:an var där ;) en sån lort ska inte förstöra för mig!

 

Mamma kom och hämta mig, vi åkte till stallet :)

Moone är frisk nu. Hon hade blivit sparkad ihagen :( Men såret är inte mer än en sårskårpa nu :)

 

Myste med henne till halv 6. Sen hämtade vi(mamma o. jag)

Erik hos Mormor. Vi åt middag där också :)

 

Väl hemma fick Erik värsta anfallet för att han inte fick vara ute och cykla...

 

När han väl sov så kolla mamma och jag på "Män som hatar kvinnor".

 

Sen var det bara att rakt upp och ner gå och sova! :P

 

Måste gå!

//Agnes

 

Av Agnes - 24 mars 2010 17:36

Hej

Ta ner mig jorden är ni snäll! Jag smälter för hans röst...

Erik Grönwall...

Tyckte inte om honom när han var med i Idol, men nu...

(Tack gud för Spotify!)

 

I tisdags sköte jag Moone =)

Det gick bra =)

Hon är sweet!

 

 

Sara har varit här idag, vi gjorde chokladbollar och myste med marsvinen =) Pelle fick någon slags "jag måste gå runt i korgen" uppgift...Haha =D

 

Nu är johanna(O) här =9

 

Hon har en blogg som heter www.kittenjojjo.blogg.se

 

Ha det bäst! KOMMENTERA!

 

//Agnes

Av Agnes - 22 mars 2010 17:22

Hejsan!!

Nu ska jag i väg och rida!! Överlycklig...Har inte ridit på TVÅ VECKOR!!! Lever jag fortfarande??

 

Sara har varit här idag ;)

Måste sticka!

/Agnes

Hej

Av Agnes - 21 mars 2010 15:37

Nu har mamma och jag varit i väg och handlat lite. Först var vi på Zoo och köpte strö, godis och en utebur! Jag har längtat efter det här gallret :D

Sen var vi på Coop och...nää jag orkar inte beskriva all mat vi köpte...:)

 

Ha det bäst! /Agnes

------------------------------------------------------------

Jag vill bara påpeka det jag skrev förrut, att jag inte skulle ladda upp bilder. Om bilderna inte känns allt för privata så kanske att det händer att jag laddar upp nån enstaka gång. Men det kommer vara bilder på mig och inte på min marsvinen eller kompisar mm. Och det kmr att vara ett stort © på all!!

 

Snälla, låt andras bilder vara!!

------------------------------------------------------------

;-)

Av Agnes - 21 mars 2010 11:57

Hejsan!!

Jag som bloggar heter Agnes och jag ÄLSKAR djur!

Själv har jag två marsvin och jag är skötare på en häst vid namn Moonstrike. När jag inte är i tristaskolan så är jag antagligen:

a) Hemma

b) Hos marsvinen(alltså också hemma)

c) Hem 2, alltså stallet.

d) Hos kompisar, alltså hos Sara vanligtvis

 

Och när jag är:

a) sitter jag vid datorn eller gör läxor ELLER äter pasta!

b) Då myser jag med mina sötnosar!

c) På måndagar så rider jag, på tisdagar sköter jag. Trivs alltid hemma!

d) Vi brukar göra olika saker...

 

Bara för att jag har lust ska jag nu skriva vad jag brukar göra dom olika dagarna :)

 

Måndag: Skola, teater, i stallet

Tisdag: Skola, stallet.

Onsdag: Skola, hem se på GW, läxor, Andra Avenyn

Torsdag: Skola, hem se på GW, läxor

Fredag: Skola, slappa, simnign

Lördag: Slappa

Söndag: Slappa, simnign

 

Ja, ungefär så ser en vecka ut för mig, men imellan allt sitter jag vid datorn och är med kompisar+mina underbara marsvin!!!

 

Jag kmr inte ladda upp några bilder, för att på min förra blogg så var det en massa personer som tog :(

 

Jaja...:)

Hörs!

/Agnes

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Skapa flashcards