Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Agnes - 14 september 2010 20:49

Hhihi! Blev så glad när jag logga in förrut. Hade ett antal kommentar! Jag som ALDRIG får kommentarer!!!! Ni gör mig happy!

  


Happy girl!

Av Agnes - 14 september 2010 20:36

Först, sorry för att jag inte hann blogga igår. Men kom hem sent och var trött. Hade läxor och ville vara med min familj. Så jag satt inte något vid datorn igår.

Andra: Donna är en helt underbar häst att rida! Det var kul och hon bet mig aldrig, hehe jippi!

Tredje: Moonstrike är en helt underbar häst! Älskar dej gumman!


Har varit otroligt stressade dagar sen i söndags... Tiden bara rinner iväg och mina marsvin och bloggen blir lidande. Ni förstår väl att valet är otroligt självklart om valet står mellan Himla och Pelle&Texas!!!

Men nu sitter jag här iallfall.  Imorgon är det utvecklings samtal, och pappa ska med. Vi kmr fan stå och skrika åt varandra hela tiden.......


Jaja - kmr snart tillbaka!


Kram kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards