Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Agnes - 31 oktober 2010 17:06

  

Så där såg jag ut igår. Orkar inte lägga ut fler bilder för datorn cp ar som vanligt.

Om en stund så ska jag iväg och simma samtidigt som lillebror--

Break of dawn

Av Agnes - 31 oktober 2010 08:46

Åååå, det har kommit 13 nya stils från Twilight, New Moon och Eclipse.

Det här är verkligen godis för mig!

                    


Min favorit <3

  

Källa: edwardandbella.net

Av Agnes - 30 oktober 2010 22:32

Sitter här och är super trött. V, K och jag gick bus eller godis i all evighet... Eller inte. Men kul var det även om jag typ dör nu för att jag är såååå trött, Rip till mig asså.Men ska försöka få tag på lillasyster och fråga om hon vill göra något med mig. Imorgon alltså, är så otroligt död just nu...Har varit i stallet idag på luciaträning, vaknade halv tio och tänkte:Ojsan, ska vara i stallet om en och halv timme. Jag måste upp...Lägger upp bilder på den fina vampyren imorgon <3Kram

Av Agnes - 30 oktober 2010 16:30

Ska gå bus eller godis med Klara ikväll. Jag har faktis aldrig gjort det förrut, tycker inte om godis så det är ganska självklart.

Men det ska bli jätte kul :)

Självklart, så kommer jag att vara vampyr hehe...

Rosalie stilen har jag tänkt ha med ikväll.

  

Eller kanske Jane...

    

Synd bara att jag inte kan få röda ögon :(


Av Agnes - 29 oktober 2010 21:19

Har funderat att skaffa Twitter... Har ju egentligen redan fullt upp, men vrf för inte liksom? Filmandet kmr ju ta ganska mkt tid från datorn, måste ju fixa skolan och allt annat (kallas livet) men jag borde ju hinna med.


Förresten! Har ni hört Taylor Swifts nya skiva? Jätte bra!

Av Agnes - 29 oktober 2010 18:42

Hej   

Idag har vi filmat för första gången, det gick bra och jag tog bilder tills min kamra ladda ut--

Fick nästan inte panik när jag åkte tåg den här gången. Bara på vägen hem men det gick bra och jag lyckades hålla mig någerlunda lugn.

        


Vi har haft jätte kul idag   

Av Agnes - 28 oktober 2010 20:53

Heej <3

Är bara så otroligt trött just nu...

Ska bara kolla på Kenza&Tyra Show, sen ska jag sova!

Imorgon så börjar vi filma för Operation Twilight. Glöm inte bort att gå med ivår Fb grupp med samma namn ;)

  

Av Agnes - 27 oktober 2010 15:57

Haha, älskar AAAA (?) knappen haha

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards