Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Agnes - 6 juli 2010 18:00

Nytt namn på bloggen som utlovat.

 

Himla är namnet, jag gillar det. Men man kommer in på bloggen via den gamla adressen också, alltså ponnyagnes.

 

På headern så står det ju PonnyAgnes, jag vet. Allt kommer förändras inom kort...

 

Kram Himla

Av Agnes - 6 juli 2010 17:24

Hejhej

Jag tror att skolan kommer bli bättre i år. Eller inte...

Kommer alltid känna mig sviken av skolan, dom har inte hjälpt mig när det behövs.

Men  jag kan väl hoppas på en bätter start i höst.

Och nu ska jag verkligen försöka.

 

Ett nedslag vänder upp och ner på allt.

Färger, förrut så vackra och glada, blir svarta och mörka.

Kan inte se glädje.

Blir blind, mörkret tar över.

Nya krafter, gå vidare.

Bara att gå vidare.

Behöver er, tårar kommer falla.

En kan skrika högt, tillsammans skriker vi högre.

 

Jag kommer döpa om bloggen, har redan bestämt mig för namnet.

Klockan 6 kommer jag att göra det.

Kram Agnes

Av Agnes - 6 juli 2010 14:05


Av Agnes - 6 juli 2010 12:46

Här har ni bilder på värdens snällaste lilla ponny! Jag älskar dej Foge!

   

 

Jag älskar dej, Min vita ponny från Karlshem!

Agnes     

Av Agnes - 6 juli 2010 12:25

Hejsan alla söta männsikor!

Just nu sitter jag ute på landet och bloggar. Har efter mycket om och men kunnat få tag på lösenord.

Jag är hemma från Karlshem, snyft... Men tack för en underbar vecka där!!! Jag hade en häst som heter Fogerty <3<3 Älskar dej gubben...

Ska lägga upp en bild på honom. För någon vecka sen, man har ingen kolla på tiden här ute på landet, så såg mamma och  jag Eclipse!!!! Omg så bra den va!! Edward, Bella, Edward, Bella, Jake. O M G . . .

Älskar när Jake säger:

Jag är hettare än dej!

 

Hahaha, eller Edward:

Har han inte råd med en t-shirt?

 

Låter inte ett dugg kul, men se filmen!!!

 

På senare tid har jag blivit riktigt brun, saknar faktist lite grann min bleka hy... Jaja, på sommarn ska man ju vara brun. Det har varit jätte fint väder här ute, men idag är det lite mulet... Vi har köpt en Flakmoppe!!!

Kul =)

 

Jag skriver också på en berättelse, men den är min, så ni kommer inte få veta något om den :p

 

Twilight för med sig kärlek och förändrar Liv, bland annat mitt...

Men också det här parets!

 



Lev idag som du skulle dö i kväll

Kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards