Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Agnes - 25 juli 2010 21:44

Nu så ska jag packa för att åka till Almunge imorgon, min kompis fyller år och hennes syster ska tillsammans med mig fixa hennes fest, får se hur det går.

 

Tanken är att vi ska åka kl 10 imorgon, ska alltså gå upp 9.

Undra om jag fixar det...?

 

Jag tänkte ha min vita klänning, men har för mig att den är smutsig, undra om min svarta passar, jaja, ska upp och packa nu.

 

Måste städa också, nej förresten, kan skjuta upp det några veckor till X)

 

Glo på bilden!!!

  

 

Läskigt, eller hur ;) Dom rör sig inte på riktigt

 

Kram kram Agnes

Av Agnes - 25 juli 2010 16:47

Något är fel på bloggen, men jag hoppas att det fixar sig av sig själv, annars får jag väl göra det.

 

Imorgon ska jag på fest så vi får se om jag hinner blogga, men ett eller två inlägg hinner jag nog med.

 

Kram kram Agnes

Av Agnes - 25 juli 2010 15:54

M och P var i väg till fjärilshuset och hämtade grejer från igår, dom fick med sig en tårta också. Så vi har fikat, hehe.

 

Idag har jag på mig ett par Jeans, fråga mig iinte vart dom kommer i från, en blå tröja från Åhlens, typ.

Kram kram Agnes

Av Agnes - 25 juli 2010 14:10

 

Jag läste Sas blogg och hon tipsa om en bok som heter Mycket mer än så!

 

Författaren heter Sarah Dessen, den verkar bra, är ca 400 sidor(perfekt!) så jag ska nog låna/köpa den.

Har du något boktips?

 

Jag tycker att ni ska läsa "Sommaren jag blev vacker", den är sorlig på slutet(jag grät) men otroligt bra!!

Författaren heter Jenny Han!

 

     

Kram kram Agnes

Av Agnes - 25 juli 2010 13:56

Hej =)

Jag har sovit hela dagen! Vakna halv 1!

Vi dansade mycket igår, haha det var otroligt kul och Jan&Carita är otroligt lyckliga, det syns!

Jag sitter med Pelle sötnosen och myser, älskar dej gubben.

 

 

  

Brudparet <3

 

 

Jag och Ella, brudbäbbar X)

 

Kram Kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards