Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Agnes - 22 juli 2010 21:31

Nu ska jag sova =)

God natt alla söta! Glöm inte att rösta!

 

God natt <3

Kram kram Agnes

Just nu lyssnar jag på: Right here right now med Agnes

 

Av Agnes - 22 juli 2010 20:54

...alla super söta och snälla människor där ute!!

Håret blev ganska bra, jag kanske alltid ska ha så här :P

Jag gillar det iallfall.

Nagelacket var inte lika snyggt som jag trodde, men det duger.

Har sms att med Jojo! Äntligen hörde sötisen i från sej!!

Ringer dej sötnos!

Ingen verkar vara hemma :(

Men imorgon så ska jag...inte vet jag...

Men något kul!

Kanske dricka Te och läsa hela dagen...Eller mysa med marsvinen!

Sötisarna har bott hoss mormor veckan vi var i Luleå.

Jaja, nu ska jag fixa med bloggen! Svara på min fråga, kommentera och tipsa mig om saker jag kan göra imorgon!

Shoppa kanske, men vad? Och med vem?!

Kram kram Agnes

Just nu lyssnar jag på: Do it med Lazee

 

Av Agnes - 22 juli 2010 14:45

Hej!

Nu så är jag hemma efter några dagar på landet. Vi ska inte vara hemma så länge, vi åker tillbaka på Söndag.

Men innan dess så är det bröllop som gäller! Jag har NU fått reda på att jag ska ha med ringarna in! Hjälp. Jag har en massa "Tänk om" tankar.

Men nu så skiter jag idom.

Det ska ju gå bra =)

I kväll så ska jag ducha och fixa håret, tänker testa mitt smink också.

Om det är något som inte stämmer är det Vällingby på fredag!

Ska jag ha nagelack? Det skulle väl vara kul, mamma har ett jätte fint vitt som jag kan sno.

Vad tycker ni? Haha, ska ha riktigt kul ikväll har jag bestämt!

Ni får veta sen, nu ska jag ta hand om mig själv =)

 

/Agnes 

 

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards