Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Agnes - 23 juli 2010 21:43

Jag har haft ett långt samtal med Jojo nu, hon har det bra så jag ska sluta oroa mig när folk inte svarar på sms...

 

Hoppas att jag kan blogga imorgon, förhoppnigns vis så kommer det lite bilder från bröllopet.

 

Jag ska bli bättre på att uppdatera i höst, men jag vill kunna lägga upp bilder som jag tagit under dagen. Och då måste datorn sammarbeta med mig, den är ganska ovillig till det.

 

Vill gärna vissa hur håret ser ut nu, det är inte så stor skillnad, men det ser inte lika slarvigt ut längre.

 

Jaja...

  

I Luleå var vi vid Storforsen, vattnet var gött   

Kram kram Agnes

 

Av Agnes - 23 juli 2010 16:51

Snart kommer mamma och pappa hem och då ska vi äta!!

Jag älskar verkligen mat! Speciellt pasta...

Om jag inte har ätit det på en vecka eller mer(usch! hemska tanke!) så går jag runt och är allmänt sur och jobbig, så jag är nog lite beronde av pasta.

 

Kramkram Agnes

Av Agnes - 23 juli 2010 15:15

          

Av Agnes - 23 juli 2010 14:50

Jepp, idag är dagen innan bröllopet!

Är jätte glad att jaf får vara med som brudnäbb med Ella.

Jag är själv nöjd med mitt smink jag ska ha imorgon.

Mamma fick ett konstigt ryck och vi åkte in till Vällingby och klippte både Erik och mig. Så jag är ny klippt    

 

Snyggt enligt mig, men ska nog skicka en bild till Sara och fråga...

Idag har jag på mig min blå London kjol, vita tajts en svart vit tröja och min grå kofta, den som har blå text och dragkedja.

 

När jag får en EGEN dator så kommer jag bli bättre på att ladda upp bilder! Men när det händer vet man ju aldrig...

 

Igår kunde jag inte somna, mamma kom hem halv ett och då gick jag ner och åt en macka. Sen somna jag, hade satt klockan på 9 för jag försöker vänta tillbaka dygnet...

Men jag självklart somnade jag om.

Kram kram Agnes

 

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards