Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Heej <3<3

Av Agnes - 6 juli 2010 12:25

Hejsan alla söta männsikor!

Just nu sitter jag ute på landet och bloggar. Har efter mycket om och men kunnat få tag på lösenord.

Jag är hemma från Karlshem, snyft... Men tack för en underbar vecka där!!! Jag hade en häst som heter Fogerty <3<3 Älskar dej gubben...

Ska lägga upp en bild på honom. För någon vecka sen, man har ingen kolla på tiden här ute på landet, så såg mamma och  jag Eclipse!!!! Omg så bra den va!! Edward, Bella, Edward, Bella, Jake. O M G . . .

Älskar när Jake säger:

Jag är hettare än dej!

 

Hahaha, eller Edward:

Har han inte råd med en t-shirt?

 

Låter inte ett dugg kul, men se filmen!!!

 

På senare tid har jag blivit riktigt brun, saknar faktist lite grann min bleka hy... Jaja, på sommarn ska man ju vara brun. Det har varit jätte fint väder här ute, men idag är det lite mulet... Vi har köpt en Flakmoppe!!!

Kul =)

 

Jag skriver också på en berättelse, men den är min, så ni kommer inte få veta något om den :p

 

Twilight för med sig kärlek och förändrar Liv, bland annat mitt...

Men också det här parets!

 



Lev idag som du skulle dö i kväll

Kram Agnes

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 7 mars 2011 21:57

Nu så flyttar jag ifrån den här bloggen till den här: Himla!! Varför? Jo, jag har fått chansen att få gå med med Spotlife, och det är nog ganska självklart att jag tar den.    Och på senaste tid har jag verkligen blivit skiiit sur på Bloggplatsen...

Av Agnes - 7 mars 2011 15:25


Kom just hem från skolan, vi har haft slöjd och jag fick ta hem mitt mobilfodral. Äntligen!! Blev ganska nöjd :) Sen började jag på att sticka en halsduk med ett garn som har flera olika färger, så det kommer bli färgglatt! Om en stund åker jag till ...

Av Agnes - 7 mars 2011 12:30

Sista delen, om något blivit fel sååå, orkar jag inte fixa det   ...

Av Agnes - 6 mars 2011 14:30

Av Agnes - 6 mars 2011 11:52

Malin är bäst på alla sätt, här är hennes blogg : Malin   LOVE TO YOU MALIN!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ...

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards