Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Agnes - 26 juli 2010 23:03

Nu är vi hemma från min kompis fest, och klockan är fem över elva

Jag är faktist(JIPPI!) trött nu. Jag vände ju på dynget helt och hållet igår...

 

Jag hade tänkt ta lite bilder med mina kompisar, men dom har åkt hem till sig nu, och det fina ljuset som var på ängen har försvunnit   

 

Men vi gör det imorgon, lovar! Och dom SKA finnas ute på bloggen!

 

Nu ska jag dricka upp mitt glas mjölk(man brukar bli trött av det...) och gå och lägga mig. Men väntar nog tills lillebrosan sover, vi delar rum här och han skriker just nu...Bra.

 

Sov gott!

Kram kram Agnes

Av Agnes - 26 juli 2010 15:08

Nu är vi ute på landet, och jag skulle egentligen bloggat för en timmen sen, men...

 

Mamma(grr...) skulle visa bilder från bröllopet för J&C vänner.

Så från att JAG tog fram datorn, och JAG satte på datorn, och JAG fixa med krångel med datorn, har det gått en timme!

(för att MAMMA skulle visa bilder!)

 

Internet här är ganska långsamt, och det kan ta lång tid att ta fram datorn och fixa med sladdar och...

 

Helt enkelt, jobbigt.

Men jag försöker blogga lite!

 

Igår natt kunde jag inte sova, har vänt på dygnet och somna vid 4-tiden. Sen skulle man ju kl 9 också... Jippi!!

 

Nu måste jag snart iväg till grannarn och fixa med party!!

Kram kram Agnes

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards