Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Agnes - 15 juli 2010 21:29

 Kommentar till Twilight fan forever
Hej Hej saknar dig sjukt mycket!
av Jojo


Men lilla söta gumman! Har du märkt att folk försöker få tag på dig? Saknar dej så att jag inte vet vad!!! Vart är du nu sötnos? Jag väntar på att du ska ringa, sms, vad som helst!! Jag har ringt dej flera gånger, sätt på mobilen!

Lilla sockersöta tjej <3<3<3  Nu vet jag att jag inte klarar mig utan dej, love you!

/Agnes

Av Agnes - 15 juli 2010 11:27

Oooja!

Twilight finns överallt, iallafall för mig. Om man är inne i det hela, kan man se saker hela tiden. Känna dofter och smaker.

Allt säger Twilight.

Twilight har, och inte bara för mig, förändrat mitt sätt att leva och se på saker och ting. Twilight har fått mig att uppskatta mer, vår värld, livet och ödet, döden.

Om något skrämmer mig,  och då menar jag inte personer som kommer fram och skriker: BU!

Utan en tanke, en handlign eller ord och mennigar.

  

Många bråkar om Team Edward och Team Jacob.

Låt dom. Vem bryr sig.

Min förebild är Kristen Stewart.

Hon är cool och har ett sätt som...jag kan inte förklara.

Men en sak är klar, utan henne skulle jaginte vara där jag är idag.

Och inte Twilight-värden heller.

  

Alex Meraz, spelar Paul i Twilight filmerna berättar om den utrotnings hotade vargen.

 

Kristen Stewart i sin nya film Welcome to the Rileys.

Hejdå!/Agnes 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards