Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Agnes - 13 oktober 2010 16:40

sorry för att det inte är så intressant att läsa min blogg nu, ska försöka bättra mej. samtidigt blir mina tankar på att lägga ner bloggen bara starkare. vi får se..

Ska iväg till Vittoria om en stund, måste bara äta något innan känner jag nu.

hungrig!!


Av Agnes - 13 oktober 2010 14:57

Kristen och Dakota ska ju spela huvudrollerna i The runaways. Det är ju en sann historia som dom har gjort till film, så jag sökte på dom "riktiga" personerna.

Kristen är ganska lik, men Dakota ser inte alls ut som Cherie...

    


Kristen     

Vad tycker ni?? Längtar tills jag får se den här filmen!!


Av Agnes - 12 oktober 2010 20:38

Är det bara jag som tycker att man ska lämna Rob och Kris ifred??

Lägger därför inte upp så mkt bilder på dom två, men här får ni en!

  

Alltså, jag älskar att leka på Picknik!

Tycker att det är jätte kul att dom är tillsammans, men om det ska hållla så måste dom få vara ifred.


oki

Av Agnes - 12 oktober 2010 20:16

Denna cp dag! Sluta fråga!! jag orkar inte!

V och M fattar, men ni andra. Självklart att jag litar på er! Men måste jag berätta allt eller?!


Vill bara krama om dej just nu! Att du mår dåligt är en av dom sämsta sakerna som kan hända mej...

Älskar dej! Finns alltid här för dig och ge fan i dom andra!


Av Agnes - 11 oktober 2010 14:49

Om en stund så åker jag iväg till stallet, vill bara krama om min lilla tjej!

Måste fira hennes födelsedag snart, vet ju inte villken exakt dag det är så jag får hitta på.


Saknar dej, vill ha dej här

Säga ord jag aldrig hann

Krama om dej

Berätta att jag älskar dej

Du finns alltid i mitt hjärta

Inte äns döden har tagit i från mej min kärlek till dej

Forever in my heart, I love you


Av Agnes - 10 oktober 2010 20:37

Kris, I love you!


Alla Kristen fan, www.kristens.blogg.se


Av Agnes - 10 oktober 2010 20:15

Tips, tävla inte i dressyr och simmning samma idag, två (knappt) timmar efter varandra!

Asså gud, mina ben! Fy fan va ont jag har just nu, men jävligt nöjd är jag   

Kom sjua på Eloge, jag tycker att det gick skit bra, kunde nog inte gjort bättre ifrån mej idag. Villket bevisar att alla andra är så otroligt mkt bättre än mej X)

( Moonstrike kom två! Stolt...! )

Sim gick faktis ganska bra, men fett sugen jag blev på mjukglass!


Hahha, sitter här och är så nöjd med mig själv!

Många kramar till er älskade människor!

//Agnes

Av Agnes - 9 oktober 2010 19:55

Hahha, verkar ha kommit in i en Yiruma period igen! Inte för att det är något fel, nej piano musik är ju faktis bäst av allt. Inom musik alltså.


Lyssnar på Kiss the Rain just nu... Aaaa! Love it <3

Mår mkt bättre nu, mamma och jag ska kolla på Bröllops fotografen om en stund.

Alla som har sett den säger ju att den är bra.

Kom på för en stund sen att jag ska ju tävla imorgon! Både i dressyr och simmnig.

Måste upp tidigt imorgon, så det blir inte så mkt blogg.

  

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards