Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Agnes - 2 oktober 2010 22:06

Vem är inte sötast om inte den lilla ponnyn jag red på Karlshem på höstlägret? Han var verkligen jätte söt och snäll!

 

Super söt!

Men finast av alla (enligt mej) är ju Moonstrike   

   

Love you

Du finns alltid i mitt hjärta

Utan dej försvinner färger

Med dej så klarar jag allt

Din smärta är mitt helvete

Din lycka är min himmel

I mitt hjärta har du alltid en plats


Love

/Agnes 

Av Agnes - 2 oktober 2010 21:46

Snart kommer en rolig sak här på bloggen. Eller, jag tycker det är kul   

Måste fixa lite bara. Kanske inte kommer förens imorgon men jaja


Bakom hörnet väntar livet.


Av Agnes - 2 oktober 2010 18:26

You're an Esme!

You're an Esme!

You are thoughtful and care very deeply for your family. A loving home is of great importance to you and you always try to make people feel welcome. Although you have a great capacity to love, you also have a great capacity to hurt, so at times you can be sensitive. You're firm when you need to be, but people trust your judgment and appreciate the kind way you always handle things.

Find out which female character you are!

Hihi, va kul! Jag älskar ju Esme och tycker faktis att jag passar in på henne.


Av Agnes - 2 oktober 2010 17:55

Idag så har lillan och jag varit i Vällingby, vi gick runt överallt typ. Köpte en sak till håret som fungerar jätte bra!

Klara har en blogg som heter www.fottoklara.bloggplatsen.se

Bilder som är på hennes header har jag tagit   

      

Dom här är några av mina favoriter, men kolla hennes blogg vet ja ;)

  

och så en bild på trista mej

Kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards