Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Agnes - 9 oktober 2010 19:55

Hahha, verkar ha kommit in i en Yiruma period igen! Inte för att det är något fel, nej piano musik är ju faktis bäst av allt. Inom musik alltså.


Lyssnar på Kiss the Rain just nu... Aaaa! Love it <3

Mår mkt bättre nu, mamma och jag ska kolla på Bröllops fotografen om en stund.

Alla som har sett den säger ju att den är bra.

Kom på för en stund sen att jag ska ju tävla imorgon! Både i dressyr och simmnig.

Måste upp tidigt imorgon, så det blir inte så mkt blogg.

  

Av Agnes - 9 oktober 2010 18:12

Kristen berättar om filmen Welcome to the Rilyes (stav.?), gud va söt hon är iden där hårfärgen!


              

Underbara Kristen <3

Av Agnes - 9 oktober 2010 17:08

ååå, gud.

Idag trodde jag att det skulle bli en underbar stalldag, men icke sa nicke...

Eller asså, jag kom till stallet. Jo jippi. Tro inte att det räcker. Ängeln gick lektion hela tiden.


Av någon anledning så blev jag vrål hungrig, efter att jag ätit upp min mat. Jag hade inga pengar heller.

Men skit samma liksom, sen gick jag ut i skogen med mina kompisar (fråga inte vad vi gjorde hahaha).

Väl där fick jag skit ont i foten, ajajajajajajajjajajajajajajajaj!


Så jag fick åka hem, hungrig trött och jävligt ont i foten.


Så nu har jag sovit och ätit, håller på att dricka upp en kanna med Té.


Kram Agnes


Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards