Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Agnes - 14 oktober 2010 20:57

Jag och 4 andra (asså fattar inte riktigt), ska göra en FILM OM TWILIGHT I STOCKHOLM!!! Fatta hur jävla happy jag är! Det är det som jag inte har velat berätta om ;)

  


Av Agnes - 14 oktober 2010 20:42

Nikki berättade för tidnigen InTouch Weekly att hon skulle vilja starta en smyckeskollektion.

Jag skulle verkligen vilja ha hennes smycken!


Though she’s best known as an actress, Nikki Reed is also a screenwriter and a music video director — and soon, she can add jewelry designer to her résumé! The stunning Twilight starlet and accessories fanatic is now taking her career into the fashion industry. “I’m working on collaborating with someone to create a line because I’m really into jewelry,” she told In Touch at the Swatch New Gent Collection launch at New York’s Gansevoort Park Avenue Hotel on October 6. What can fans expect from a Nikki-influenced collection? “I’m super into this skull thing right now,” she said. Seems perfect for a girl who moonlights as a vampire!

  

Källa: www.Twilightmovie.se

Av Agnes - 14 oktober 2010 18:03

Idag så är det "bara" 399 dagar kvar tills Breaking Dawn. Längtar sjukt mkt!

  

Av Agnes - 14 oktober 2010 15:12

För er som inte tycker om Twilight, sorry min blogg kmr absolut inte passa er! Har bestämt mej för att bara blogga om Twilight och lite om hästarna. Kanske kommer något om mitt liv då o. då. Men, Twilight.Kmr nog fixa lite mer innan jag loggar ut för idag, får besök senare.Många kramizar!

Av Agnes - 14 oktober 2010 14:18

Alla Carlise vänner är nu bestämda, alla är inte riktigt säkra, men nästan alla!!

 

Garret

   

Zafrina

 

Alistair

   

Stefan

 

Tia

 

Kebi

 

Randall

 

Vladimir

 

Mary 

Senna  

  

Charlotte

Benjamin

   

Peter

 

Amun 

Maggie

    

Liam

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards