Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Agnes - 17 oktober 2010 20:53

Finns inte så mkt Taylor nyheter just nu, men här är iallfall en musik video där han sjunger :)


Av Agnes - 17 oktober 2010 19:56

Först: Vi har varit på landet hela helgen och har därför inte kunnat blogg.

Sen, jag saknar att kunna blogga om mitt liv! Det kände jag redan i fredags...

Jag kommer absolut blogga skit mkt om Twilight, men det kmr också handla mkt om mej och mitt liv.

Så får det bli ;)


Kramar på er alla!

Av Agnes - 17 oktober 2010 19:41

Scream Awards 2010 så vann Kristen bästa fantasy-skådespelare och Eclipse vann bästa fantasyfilm!

Nikki (Rosalie) och Jackson (Jasper) var också där och tog imot priset.

Bilder från röda mattan:

          Har aldrig tänkt på hur bruna ögon hon har.


Kristen tar imot sitt pris!

        


Jackson, Kristen och Nikki tar imot priset för bästa Fantasy film!

    

Källor: Twilightmovie.blogg.se Twilightsaga.se

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards