Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Agnes - 22 oktober 2010 20:57

Sitter och kollar på Idol, mormor sitter i publiken och vi har sett henne. Hehe ganska kul ;) imorgon så ska jag träffa Amanda och dom andra för att planera för filmen, ska bli jätte kul :)

Av Agnes - 22 oktober 2010 17:03

Mamma har köpt The Runaways till mig!! Så jäkla glad, ska äntligen få se den   




Hittade det här klippet också, haha

Av Agnes - 22 oktober 2010 14:28

Bröööö! Haha, mitt nya ord! BRRRRÖÖÖÖÖ! haha okej, jag skulle ju ladda upp lite bilder från kamran men hittar inte sladden! Så otroligt irriterande.

Men gick in på picnik och ordna det här collaget, vissar att jag har fått mörkare hår på dom senaste...6 åren.

  


Vill färga mitt hår brunt, men tycker att det är lite onödigt när jag vet att mitt hår kmr bli brunt.

Av Agnes - 22 oktober 2010 13:45

När jag vakna imorse och kollade ut genom fönstret så snöade det! Fan! Hatar när det är kallt och blött. Men ändo, snön var så fin, kan inte hjälpa att jag älskar allt som är vit--


Har haft sjukt mkt läxor hela veckan och var sjuk igår.

Kmr snart med lite bilder. Tycker själv att min blogg var mkt bättre förrut, men är så otroligt trött och ja.

Kan någon komma med lite musiktips? Måste få lyssna på något nytt nu!



Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards