Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Agnes - 25 maj 2010 20:58

Hej!

Jepp, Erik är sjuk. Vattkopper. Jaja rätt åt honom! Min lille bror börjar verkligen gå mig på nerverna!  Så det är inte synd om honom. Det som är tråkigt är att han inte känner sig sjuk. Utan far runt i huset som aldrig för! Hallå! Han ska ju för i H****** ligga till sängs, gnälla med hög feber. DET kallar jag sjuk! Men vad vet jag...

 

Galopp...Gud va det är härligt =) Jag älskar allt med ridnign, men att galoppera ute... Så kul att man inte vet vad! Atlet var pigg och vill springa fortare, sötnos!  Han är så söt att man kan äta upp honom!!

 

Idag var jag istallet. Moonstrike...  

 

I

 

Love

 

You!

 

Du är en stor del av mitt hjärta älskling.

Vem kan motstå dig?

Inte jag.

Älskar dej!

Längtar tills jag får se dig igen.

Du är den finatse av alla och jag älskar dej.

 

 

 

På torsdag ska jag på Twilight träff, hoppas det blir kul =P

 

Kommentera!

God natt! Älskare er!!

//Agnes

 

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards