Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Agnes - 5 maj 2010 10:33

Hej

 

Hoppas att ni har kunnat sova, för det har inte jag...

Den här ***** sjukdomen vill inte sova.

Så här var min natt ungefär:

Gick och la mig ca 9 halv 10

11 gick jag upp för att äta lite

Somna om

Vakna vid 1 tiden och gick upp till mamma

Sov sen ganska bra till kl 6

Gick ner till min egna säng för att halv sova lite.

Vid halv 8 åt jag frukost.

 

Har mått hyfsat, men näsan rinner och jag har feber...

Vågar inte äta så mycket, har varit som en orkan i magen men jag har inte...skit samma  =)

 

Hur mår ni??

 

Kram Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards