Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Agnes - 7 maj 2010 15:46

Hej! Känns som att jag spar på en massa foton, så nu ska dom ut!

 

Om inte eclipse kommer snart =O

Love... 

  Den här bilden tycker jag om =)

   

Jag antar att den är okej.

  

Jag tycker om den här bilden =)

  

Kristen ska vara med i Elle =)

  

Kristen, innan hon klippte sig =)

Bilder från Eclipse <3 <3      Stephenie Meyer  

 

 

Många kramar Agnes 

Av Agnes - 7 maj 2010 15:38

Hahha =) Jojo sötnos. Möjligen är jag liten, men lila... Nää gumman =) Älskar dej! Ses på måndag!!

 

Kram Agnes   

Av Agnes - 7 maj 2010 12:31

Hej!

I mitt förra inlägg överdrev jag nog lite...

Jag skrev:För er ska jag bli frisk, nån gång...

 

Visst, jag är sjuk. För tillfället. Finns många fler som har det MYCKET värre än jag. (vill lindra er smärta <3 ).

Får dåligt samvete =/

 

Jag ska sluta klaga.

 

Jag här vänner o familj+alla dom här underbara djuren i min närhet.

 

=Ett bra liv, helt enkelt.

 

 

Älskar er <3 <3

/Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards