Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Agnes - 4 maj 2010 20:29

Hej!

Ja, rubriken säger väl allt...

Orkar inte leta upp Någon Twilight bild(jag är verkligen sjuk!).

 

Vill ha er här!! Sara, Jojo, Klara, Wilma, Karin...<3

 

Men fram för allt saknar jag Melina...(fan nu gråter jag...)

 

Jag kan inte fatta att hon inte vill veta av mig. Eller jo. Mig vill hon väl inte träffa. Och jag har varit så arg och besviken. Men nu kommer det tårar. Man glömmer inte bort någon som har varit en sån nära vän. Hon hållde ihop mig när det var som värst i skolan. Hon visste allt och vi var som systrar. Har nästan gått ett halv år sen jag såg henne. Två månder sen jag fick det sista Sms ett.

 

Hon kanske har många vänner och behöver inte mig. Men jag behöver henne.

 

Min fina lilla Melina, jag behöver dig.

 

Förlåt, var inte mennigen att dra in er andra i det här. Ni får mig och skratta och le. Och utan er skulle jag vara helt sönder nu. Lova att aldrig lämmna mig! Jag skulle inte överleva, och utan er kommer jag kankse inte över Melina.

 

Förlåt ännu en gång... Allt är mitt fel.

Av Agnes - 4 maj 2010 12:15

Hej!

Ja, jag är sjuk. På en tisdag! Helvete! Jag som ska sköta Moonis(mitt hjärta <3).

Men idag hade jag inte kommit till stallet förren kl 4!!

 

Jävla skola!! Nån slags "Solhems dagen" blablabla!

 

Men det spelar igen roll nu =( Det svider som ... i halsen! Och har huvuvvärk =( Var nära att spy förut.

 

Vet inte vad jag ska göra. Om jag orkar sen ska jag plugga, har ju prov på fredag.

Timoteij underhåller mig med deras nya skiva =) Dom är bra! Gillar att allt inte är på engelska.

 

När jag ändo ska blogga kan jag ju skriva om vad som hände i fredags, förrutom mitt total misslyckade i tävligen. Vi hade ju gäster(otroligt jobbiga gäster också) och när jag satt på mitt rum och lyssnade på musik kommer Simon in och säger:

"Agnes, du är fin!""

(Här i mellan tänker jag: Va fan?)

"Vill du ha en kram??" fortsätter han.

 

Jag vet, ungen har problem, men vad säger man?

Han fick sin kram och gick.

Herre gud, hoppas han har mer vett än att bli kär i mig. Ryser vid tanken...

 

Vid närmare eftertanke så har den ungen inge vett. Gud hur ska det här gå...?

 

För er som inte vet är Simon 6 år. Eller 7, vet inte exakt. Men förstå villken mardröm?

 

 

Jaja...

 

Många sjuka kramar

//Agnes

 

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards