Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Agnes - 12 maj 2010 17:27

Hej

Kommentaren säger ju allt igentligen. Vi åker i kväll(onsdagkväll) för att stanna till Söndag och åka hem. Det blir nog senare än vanligt. För min simnign är ju slut...

Vill vara hemma den här långhelgen! Stallet, kompisar. Kompisar, stallet. Helt Perfekt ju! Men icke sa nicke!

 

Kommer nog inte kunna blogga heller.

Hoppas att Emelia och Clara är ute! Vad ska jag göra annars?

Har inte sett dem på evigheter. Vi var ju och såg på "Bröderna Lejon Hjärta", men det var ju i... Nää, kan det ha varit innan Jul?

Herregud...

 

 

Om dom är där ute ska dom få sina inbjudnigar.

Alla andra har fått. Glöm inte att sms mig om ni kan komma eller inte!!

 

Dom som är bjudna är:

Sara

Claudia

Malin

Klara

Johanna

Wilma

Elsa

Vittoria

Sandra

Emelia

Clara

 

Nu hoppas jag att igen är glömd!

Vi kommer troligen grilla. Hoppas Åby har öppet.

När vi ändo pratar om Landet och festen så kan jag berätta att vi ska till Thuns, ska försöka hitta en klännign att ha på Festen och skolavslutnigen. Var inne på hemsidan och hittade två som jag gilla. Dom var på samma bild så jag tog med den... Hoppas dom har små storlekar.

  

Den till Vänster tycker jag mest om. Men vi får se! Jag vill ha en vit =D

 

  

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards