Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Agnes - 24 november 2010 20:42

Headern som är nu är bara tillfällig ;)

Jaaaha- gör verkligen inget just nu. Sara försöker övertala mig att följa med på någon fotomässa på lördag, vi får väl se. Hehe, måste ju sova innan söndagen ;)

Ska till GLOBEN HORSE SHOW! Lillasyster och våra mammor ska vara där hela dagen.

Det brukar vara jätte kul och jag vet att det inte går att bli besviken på deras shower och den enorma shopen...

Hehe, älskar den :D


Av Agnes - 24 november 2010 20:03

Håller på med en ny header till bloggen, jag har verkligen tröttnat på den som är nu.

Så bloggen kmr ändras, men inte jag X)

Alltid samma skit unge som drogar det mesta. hehe ;)

Jag är inte samma människa längre... Hur fan har det tagit mig så lång tid att inse det? Livet går vidare, även om kärleken inte gör det.

(Kom in på ett helt annat ämne, jag tar upp det i ett annat inlägg senare...)

Av Agnes - 24 november 2010 19:10

                                       

Av Agnes - 24 november 2010 16:02

Killar i min klass har problem.

Skriver ut lite Twilight bilder(!), omg såååå fina! Men jag hatar att det måste bli svart vitt D: (haha, va fan var det där?!)

Ska iväg och träna ikväll, brukar aldrig vara med på onsdagar. Men kan ju inte på sön så vrf inte ;)


Sen något jag typ böir överlycklig för så fort jag tänker på det.

Dadadaddadada! Jag ska tona håret jag ska tona håret jag ska tona håret jag ska tona håret!! YEEEEEEEEEEE!! :D

  

Vi är lite gaaaalna!!

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards