Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Agnes - 23 november 2010 21:12

Äntligen satte jag mig ner för att svara på dom här två frågorna ;) Och det tog... mindre än 5 min hehe ;)


Emilia

Har du frågat din lärare om du får ta ledigt ;)


Svar: Haha ja det har jag =) Så jag slipper skolka ;)


 

Mej XD

Vad är operation twilight egentligen? Är det nåtni gör för kul eller? :O Jag är förvirrad xD


Svar: Okej, det här är sista gången jag försöker förklara och ska göra det kooooort!


Vi (Amanda, Millen, Mikalinn, Sanja o. jag) har fått ett stipendium för att göra en film, om hur stort Twilight är i stockholm. Allting kommer att avslutas med en stor premiär på Medborgarplatsens bibliotek.

 

Okeeej! Det var allt ;)

Av Agnes - 23 november 2010 14:21

Sitter och sms ar med amanda, snart ska vi filma igen:-D 3december I love! Kram!

 
Av Agnes - 23 november 2010 12:22

Hola!

Ska gåååå till stallet idag (IGEN?!), hittar ingen bussremsa.Jag kmr ha värdens värsta träningsverk imorgon, det känner jag på mig haha ;)

Men vi slutade jääätte tidigt idag, så hinner nog gå till stallet idag, är väl framme vid midnatt...

  

Men glad ändo!

Har druckit upp mitt Té nu, det hade varit kaffe i koppen innan så det smakde urk!!

Ses!

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards