Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Agnes - 4 november 2010 22:15

  

Jake blir dumpad av alla, haha! Ärligt kolla på bilden!

Av Agnes - 4 november 2010 19:56

Lovar! Ska inte blogga mer idag! Hehe

Mamma är hemma och vi ska dricka Té och kolla på värdens sämsta Robinson.

  

Gammal bild från sommaren, love summer. (L)


/Agnes

Av Agnes - 4 november 2010 19:09

Har alltid gillat den här låten, men efter att jag såg det här klippet så fick jag lust att se filmen. Har för mig att den heter The Last Song...


Av Agnes - 4 november 2010 18:29

Asså gud! Jag vill kunna citera hela jäkla filmen! Ge den till mig NUUUUUU!!!!!!!!!!!!

  

Av Agnes - 4 november 2010 17:19

Jag hade tänkt bildbomba, men den här datorn (jag älskar dig också) "ville" inte hjälpa mig så jag kan bara ladda upp en.

  

Erkänn, jag är en duktig fotograf ibland!


Obs! Förrut la jag in alla min bilder i kategorin "Bilder", nu så kmr det bara läggas upp bilder där när jag ska bildbomba eller som nu, tänkt att bildbomba...

Av Agnes - 4 november 2010 17:05

Nu så ska jag sätta mig ner och redigera min bilder som jag tagit idag, får se om jag orkar alla haha.

  

Värsta fail bilden jag tog imorse men glömmde lägga ut.

?

Av Agnes - 4 november 2010 12:23

Godmorgon!

En liten fråga till er alla, va fan är Skype (stav??) ?!

Känns som att alla pratar om det men jag har ingen aning om va det är för något--

Är det typ...? Asså. Jag orkar inte hålla på och gissa nu men ändo.

Har klippt lilla Pelle Johan idag x) Det gick faktis ganska snabbt, han har lärt sig nu efter 6 år haha <3

Men va ska jag göra idag då? Solen är ju framme och jag ska posta ett brev. Sen får vi väll se. Har ingen lust att baka för det gjorde Emilia och jag igår, den blev super god :)

Jag har suttit och drogat våran Tv i två timmar, vi har fått jätte många nya kanaler!

Så MTV, Animales Planet (stav?) och så många mer...


Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards