Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Agnes - 21 november 2010 19:12

Naaww! Suck..

Jag har verkligen inget att skriva, hittar inte sladden för att ladda upp bilder heller.

Så, jag ska kolla på The Event snart (iiiiiiiiii!!) och sen sooova!

Kramisar!

Av Agnes - 21 november 2010 16:39

Svar: Hon börjar på A och slutar på S.

Suck, är riktigt trött och vill bara gå och sova. Hur kan det vara skola redan imorgon? Tiden rinner iväg...

Men mamma kmr hem imorgon, vill ha dig här nu.


Kmr ha en liten "Svar på kommentar" snart, så är det något kan du bara kommentera =)

Kram Agnes!

=)

Av Agnes - 21 november 2010 11:44

Godmorgon Godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon idaaag!

Har säkert skrivit fel här över men jaja--

Sov som en stock till halv 11 då pappa väckte mig, vi sa att han skulle väcka mig 11 om jag inte hade vacknat då. En HALVTIMME förtidigt! Seriöst jag blir fett sur om jag blir väckt en kvart för tidigt och idag var det en halvtimme...


Strunt samma! Ska inte dampa på bloggen idag.


Ska inte göra något speciellt idag, åka till stallet och sen bara slappa hemma.

  

Bild från...Länge sen =) Saknar verkligen inte den tiden.

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards