Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Agnes - 1 november 2010 22:35

  

Asså shit jag dog just...

Taylor Taylor Taylor Taylor (L)

Av Agnes - 1 november 2010 21:14

Höjer ljudet så slipper jag höra er...

Fattar ni inte att jag lider?

Hatar er

Men ni är ju dom

Så hatar mig själv bara mer för att jag älskar er



Ni behöver inte bry er om vad jag skrev här över. Så här har det alltid varit och kmr alltid att vara.

Har haft en otroligt bradag i stallet med Moonstrike.

Lilla hjärtat har fortfarande lite jobbigt med ögat, men det är mycket bättre!

Sen, fuck!

Asså, jag fattar att vissa tycker om fotboll och blablabla-

Men man behöver väl inte förihelvet inte börja elda upp stället!

Ni förstör bara för er själva, andra och miljön.

Det är säkert någon stackare som ligger på sjukhus nu och jag vet inte vad!

Jag vet, övereager säkert men det skiter jag fan i.


Har mått dåligt dom senaste dagarna, och nu åker lillasyster till Egypten. Och Sara till åland.


Jag vill till Italien och stanna där. Glömma all jävla fucking skit ocha allt.



Okej, jag ska sluta må så här, på något sätt...

Ni ska iallfall inte få läsa sånna här inlägg nå mer, kram på er <3

Av Agnes - 1 november 2010 09:44

...sticker jag till stallet och blir borta hela dagen.

Ikväll så ska jag rida, längtar redan ;) Ska bli någon slags pannkaks grej senare idag så jag... måste sticka.

Hoppas ni får en bra dag, love you Sara!


//Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards