Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Agnes - 9 juni 2010 17:49

Om en stund ska jag iväg till en fotbollsplan i närheten och spela med några kompisar ;) Man ska ha med sig något slags snacks, och jag har nötter X)

Jaja

 

Hejdå!!

/Agnes

Av Agnes - 9 juni 2010 15:39

Jaha... Sommarlov.

 

Jag reagerar lika tråkigt varje år... Vad ska man göra nu då?

Läxor? Nej, juste... Lov. Inga läxor. Ska berätta om veckan och skolavslutningen.

I måndags red jag Joy =) Hon var pigg, som vanligt och i första galoppen hoppade hon till. För en sekund var i i skogs kanten, andra som galopperade hon efter Atlet igen. Jag hade(såklart...) tappat ena stigbygeln. Så där galopperade vi... Men allt gick bra ;) Annars brukar det gå lite hej vilt när jag är med.

Och igår så var det fort som *** till stallet =) Lilla Moonstrike...<3<3<3

 

Och idag, skolavslutning. Jag kom fem i, alla andra var redan på plats. Men jag hittade min plats/klass, Claudia vinkade tydligen, men det fick jag veta när jag kom fram. Ettorna sjöng Idas sommar visa och allt var igång. Nora och Julia sjöng också(och alla andra ikören också). Och sen sa dom glad sommar. =).

 

Vi fick gå upp till klassrummet, Anita sa att vi var den bästa klassen ever(eller något sånt). Sen fick vi glass! (-Ingen sommar utan piggelin). Vi sjöng våran lilla visa och gick hem. Jag förkortade historian lite men det gör väl inget?

 

Bra.

 

Om en stund ska jag hämta Erik, och kl 6(eller halv 6...) så ska han på överasknings party! Han slutar ju dagis och då gör dom en fest där... Synd att det inte var så när jag slutade dagis.

Vad ska du göra ikväll? På något jälva (ursäkta) sätt måste man väl kunna fira sommarn. Tänkte ringa Malin, så kanske vi kan dra ihop något gäng...

 

Många tänker säkert nu att fira sommarn innebär att drick och en massa sånt. Somliga lever inte så. Så sluta. Jag har aldrig drukit alkohol och tänker inte göra det i sommar heller.

 

Glad sommar!

/Agnes

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards