Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Agnes - 1 juni 2010 20:31

Hej

Jga tyckte att Lena som van  Eurovision song blablabla var skit bra =) Kommer att ta upp några som jag tyckte var bäst. Vem tyckte du mest om?

 

Dom var alla jätte bra, men här har ni Lena igen, när hon hade vunnit och skulle sjunga igen. Hahaha älskar det här klippet!

Lilla gumman...

Hejdå!

Av Agnes - 1 juni 2010 19:20

Hejsan sötisar

 

Förra Veckan fick jag veta att jag inte blivit godkänd i Matte.

Jag har känt mig väldigt ledsen och deppig. Men värre saker kan hända. Och ärligt talat så är det här inte mitt fel. Det är skolan som inte har hjälpt mig. Jag har sen trean behövt den här hjälpen jag nu ska få i sexan, ska det verkligen behöva dröja tre år?

 

Jag kmr inte gå på det här mötet som mamma ska på. Med min lärare alltså. Jag kmr bara börja gråta. Just nu behöver jag verkligen sommarlov. Skolan går trögt. Allt är trist. Och nu det här. Jag har börjat äta dåligt också. Frukost en macka eller så. Lunch är det lite blandat. Middag har jag inte ätit ordentligt sen i lördags tror jag. Eller var det Fredags?

 

Jag går inte runt hungrig om det är det ni tror. Magen känns bara...tom.

 

Men känsla och sanning är inte samma sak. Jag äter, det gör jag.

 

Och nu är jag verkligen sommar trött... Första skoldagen ska jag fan tillbringa i sängen.

 

Snart mår jag bättre. Skönt att jag inte har några läxor. Hra faktist inte lämmnat in so läxan som var för typ två veckor sen.

 

Orkar inte bry mig, det är inte första gången. I höst kmr jag ha ny kraft.

 

Men skit samma. Nu till andra saker =)

 

Red igår på Lucy, hon var jätte rolig men jag tyckte att hon kändes så liten ibörjan X) Och Jojo fick en mygga i näsan när vi galopperade! Hahaha! X) Och idag sköte jag Moonstrike! <3 <3 <3

Hon var lite nafsig men värdens sötaste som alltid! Love you!!!

 

Kan lägga upp en bild på henne sen, den är super dålig, man ser inte hur söt hon ee :(

 

Jag ska göra om bloggen med ny desinge! Färgerna ska vara samma tror jag, men om du har något tips...KOMMENTERA!!! Den jag har nu är tillfällig!

 

 

Det var allt! Älskar er <3  

Du är mitt liv och jag älskar dej!

/Agnes

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards