Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under december 2010

Av Agnes - 9 december 2010 15:39

Har varit begravd i skolböcker dom tre senaste dagarna, så därför har jag inte hunnit sitta vid datorn :(

Synd(*host)...

Men, igår tonade jag håret! Så nu är jag brunett!

  

Sämst bild, jag vet ;)

Av Agnes - 5 december 2010 17:20

Hej!

Har varit i stallet hela dagen, och pluggat. Låter kul va? Nää men vi har prov på tisdag... T R Å K I G T !

Nu så håller jag på att skriva en önskelista, villket också är T R Å K I G T . Vet inte vad jag vill ha, eller vad andra vill ha.

Har köpt en julklapp, duktig som jag är.  


Av Agnes - 4 december 2010 21:35

Hittade en "dikt" jag skrev för något år sen... Kan inte förstå att det var jag.


jag käner mej ricktigt ensam............jag är inte värd att leva jag vill inte leva de käns som jag fårstör får andra...........vänner de är sånt som andra har ensam jag e men hästar är de hända jag lever för(andra djur ocksåhär stör mej igent bara alla andra har vänner.vänner de är sånt andra har..........

 

Det står inte villket år det var, men troligen 2-3 år sen.

  

Av Agnes - 4 december 2010 17:06

Nu så åker mamma jag och brosan för att se Harry Potter.

Vill egentligen bara skriva det hehe...;)

Kram!


Av Agnes - 4 december 2010 11:44

Hej!

Mina lår håller på att dö! Träningverk från igår haha <3 Alla dansade hela tiden! Tre timmar, så jävla kul! Allt kom ganska snabbt så jag hann inte blogga-- Men vem bryr sig? Försökte filma lite men det var så mörkt att man inte ser något.

Är fortfarande LYCKLIG för gårdagen!!!

För allt, tack 6b.

  

Av Agnes - 3 december 2010 20:01

är på klassfest just nu, vi har Skit kul och alla är höga på läsk och dans;) kmr inte ha någon röst imorgon! Haha, puss från 6b

 
Av Agnes - 3 december 2010 15:10

Omg, jag har Eclipse. Boxen! Omg... Hittar verkligen inga ord...

Jag har sett Eclipse igen, återupplever allt igen...

Jag är bara så lycklig!

Men, ska jag berätta om inspelnigen idag! Jag hade ledigt hela(!) dagen från skolan idag, för att vi skulle spela in.(Om det hade varit lång dag hade jag kommit tillbaka men idag hann jag inte).

Vi, Amanda Millen och jag+Malin som var med och filma, var halv 10 utanför Media Markt( om jag minds rätt hehe...). Där spelade vi in lite, och sen när dom öppnade kröp(iallfall jag) vi under det här stängslet eller vad man ska kalla det...


Och jag hittade inte boxen först! Fatta villken panik jag fick... Men nu har jag den, och är sssssåååååå lyyyyyyyyyycklig!

  

Av Agnes - 2 december 2010 19:12

Vissa säger att änglar bara finns i himmlen

Men vad gör du då på jorden?

Jag kan inte se dina vingar, men vet att dom finns där

 

När du ler så skinner solen

När du skrattar försvinner problem på jorden

Dina tårar är min sorg

Älskar hela dig

Du är så fin

Och jag kommer alltid att finnas där för dig

Hoppas att du kommer finnas där för mig

 

Johanna B, du har alltid en plats i mitt hjärta

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards