Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Agnes - 12 december 2010 17:40

Imorse så gick jag upp vid sju för att mamma och jag skulle till stallet och hoppa. Väl där gick jag banan med Kakan, och den var ganska lätt att lära sig (som tur va...X) ). Sen så kmr Sandra och säger att jag ska vara färdig om fem min, s t r e s s ! Men Jack var jätte snäll och lät mig borsta och kratsa på två röda.


När vi kom in i ridhuset kändes han ganska pigg, men blev bara slöare ju mer jag red. Men när första start gick in på banan och börja hoppa så var det bara öronen framåt och pigg och glad :)

Så inne på banan var han otroligt...pigg. Hehe, vi hoppar fram och det känns liiite för snabbt. Men ändo, det är ju Jack.


Men rundan gick jätte bra! Han ville nog sticka iväg lite och leka, men..ja, det gjorde han inte =)


Vi  blev felfria och fick medalj! Jippi...!

  

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards