Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg under april 2010

Av Agnes - 1 april 2010 16:32

Heej

 

April. I vanliga fall, så hade det varit rena sommarn nu... Men moder natur gav oss en fin vinter och det är bara att tacka och bocka. Men jag skulle he mkt för att få åka till Karlshem nu =/

 

Jaja, drömma kan man väl alltid...

 

I denna lilla månad fyller jag ju fakits år...

 

12:is

 

Jösses, det kändes som det var igår jag fyllde 11!

Men nu ska man sätta i hop en ny önskelista. Lika svårt varje år. Har inte riktigt fattat att om 26 dagar vaknar jag av ljuden "Ja må hon leva..."blablabla

 

Jag känner mig lite nere. Men det är nog vädret som gör sitt...

 

Önskelista var det(jag kommer att ta upp saker som jag kan begära av er, om ni fattar).

 

 

*Böcker

 

*Örhängen(smycken i allmänhet)

 

*Kläder

 

*Hästgodis

 

*...

 

Jag kmr inte på mer =(

 

Storlekar får ni mejla om ni vill veta...

 

Ha det bra allihop =)

 

//Agnes

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards