Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Agnes - 22 april 2010 18:36

Hej igen!

Mitt tredje inlägg idag hehe, har mkt att skriva om ;)

 

Jag vet inte om jag har sagt det, men jag är helt Twilight GALEN!!!!

Underbara älskade Twilight!!

Så jag kommer ladda upp olika bilder som har med Filmerna och böckerna att göra. Dom kommer rätt och slätt kallas Dagens Twilight bild!

 

  

Jag tyckte den var så fin på Rob och Kristen =)

 

Vad tycker ni?

Av Agnes - 22 april 2010 17:03

Tack Yiruma!

Du spelar så otroligt bra och förtrollar mig

 

Sluta inte, du är bäst!

 

 

Av Agnes - 22 april 2010 16:44

Hej!

Idag hade vi elevensval. Jag har basket.

Lite mysko att jag valde det, har liksom aldrig spelat det förrut. Men jag tyckte att det gick ganska bra =)

 

Dom delade in oss i två olika grupper, dom Braiga och dom Obraiga, jag var i Obraiga;) (jag döpte grupperna till det nu).

Men det ska tydligen inte räka med att vara med i Obraiga gruppen, man ska också vara enda tjejen där!

 

Toppen.

 

Fick lust att spela sjuk när jag upptäckte det.

Men det är inte lika hemskt som jag trodde =)

 

Lever ju fortfarande.

På tal om att leva så fyller jag år på tisdag =D

 

Ska försöka längta liiite. Jag vill inte att folk ska lägga pengar på mig i år, det är OK att mamma och pappa gör det. Normalt liksom. Sara har klagat på att hon har sååå kort tid på sig att köpa presenter.

 

Köp inget märkvärdigt? Ok?!

 

Älskar er alla!

//Agnes

ps. tack för kommentarerna! Fortsätt! ds.

 

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards