Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Agnes - 7 mars 2011 21:57

Nu så flyttar jag ifrån den här bloggen till den här: Himla!!

Varför? Jo, jag har fått chansen att få gå med med Spotlife, och det är nog ganska självklart att jag tar den.   

Och på senaste tid har jag verkligen blivit skiiit sur på Bloggplatsen, allt är så trögt...

Jaja..

Tack och Hejdå!

Av Agnes - 7 mars 2011 15:25

Kom just hem från skolan, vi har haft slöjd och jag fick ta hem mitt mobilfodral. Äntligen!! Blev ganska nöjd :) Sen började jag på att sticka en halsduk med ett garn som har flera olika färger, så det kommer bli färgglatt! Om en stund åker jag till stallet, ska bara fixa något att äta och kolla när bussarna går, yey.

  

Min dator är super trög så jag hinner inte ladda upp någon bild, min buss går om tio min.

Av Agnes - 7 mars 2011 12:30

Sista delen, om något blivit fel sååå, orkar jag inte fixa det  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Skapa flashcards