Himla - Fyra böcker och några vänner förändrade mitt liv.

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Agnes - 2 mars 2011 12:52

Nu ska jag ta mig ner till våran lilla stuga  och fixa lunch. Pasta med tomatsås närmare bestämt.

  

  

Miss you. 

Av Agnes - 2 mars 2011 12:20

Kommer lägga upp alla delar, för att hänga med måste man se alla avsnitt. Den kan verka lite trög ibörjan, men jag lovar att den är se värd.

Av Agnes - 2 mars 2011 11:55

Hejsvejs! Sitter uppe i pensionhuset (det heter så...) och kollar runt på facebook och bloggar och om, och om igen. Yey villket liv!

Dom senaste dagarna har vi bara åkt skidor, men jag har sen i lördags känt mig sjuk och igår var det som värst. Så idag ska jag inte åka skidor, och om jag får bestäma ska jag inte göra det imorgon heller. Det ska tydligen bli snöstorm då. Jippi!

  

Ganska skönt att vara här, men inte när man är sjuk.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Agnes, bor i sthm och blir 13 nu i vår. Bloggar om mitt liv, och lite till! =)
Följ gärna bloggen med BLOGLOVIN

Omröstning

Ska jag göra en ny header?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Nedräkningar

Twilight

Kategorier

Länkar

Arkiv

Bloggerfy

Marsvinen

Jag är ju ägare till dom finaste marsvinen som finns!

Dom finns alltid där, har alltid tid och bara är för gulliga med allting.
Vill bara säga att jag älskar er, och utan er så skulle en del av mig inte finnas, eran del.

Statistik

Bildlänkar

Kristen

     


Ovido - Quiz & Flashcards